Caballos Forum Index
RegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsfChatLog in
Reply to topic Page 2 of 2
Goto page Previous  1, 2
ronde 3 B-reeks
Author Message
Reply with quote

View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Reply with quote
Stijns hersenkronkels zijn nog onvoorspelbaarder dan pakweg de openingszetten van Ben: remise weigeren om ze nog geen 10 seconden later te claimen. Nu ja, het voornaamste dat ik er van onthoud is het sportieve gebaar van Dorian. Uit verschillende reacties blijkt al dat niet iedereen dat halve punt zomaar zou 'gegeven' hebben.

View user's profile Send private message
Reply with quote
Over Ben gesproken. Hoe heeft hij gewonnen tegen Evy?

Reply with quote
Ben speelde de eerste verassing door 1.d4 te spelen. Evy dacht toen lang na of ze wel in de voorbereiding van Ben zou lopen. Toen besloot ze toch maar f5 te spelen en uit te kijken naar Ben zijn fury. (wat respect verdient vind ik :p) en Ben deed dit direct door g4 te spelen. Evy kwam zonder veel problemen doorheen de opening, maar gebruikte daarvoor veel tijd. Plots miste ze gewoon dat Ben een kwaliteit won en meer dan dat. Niet veel later was het uit

Op zich wel een mooi resultaat voor Ben hé! Wink
De spanning in deze reeks blijft aanwezig! Very Happy

Reply with quote
gewoon een penning laten zetten waardoor ik een kwaliteit verloor... Sad, ik stond toen gladgewonnen en toen ja... ik bleef een aanval hebben, en kom dan in een eindspel terecht met een killerloperpaar waarmee ik een kwaliteit voorkwam, daarna stond ik denk ik gewonnen in het eindspel in tijdnood, waar vooral stijn last van had, dus had ik het daar al moeten afmaken, en dan op het einde heb toen ik de partij eig. gewonnen had remise gegeven, het leek me niet echt sportief om het niet te doen, want "in theorie" kon ik nog winnen, maar ja in de praktijk is iets helemaal anders... mss had ik dat niet moeten doen omdat ik hem de kans gegeven had, mr ja, als ik het niet gedaan had zou ik me het waarschijnlijk meer beklaagd hebben...

View user's profile Send private message
Reply with quote
Je hebt dat vooral gedaan om het kampioenschap spannend te houden. Bedankt daarvoor! Smile

Het verdient sowieso respect Dorian ;) je hebt daarnaast wel een sterke partij gespeeld è.

Reply to topic Page 2 of 2

Goto page Previous  1, 2
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum