| Author |
Message |
grandiaboy
Vice-Open Vlaams Kampioen
|
MrFideel wrote:Mja, het was niet Hans zijn bedoeling te ruilen. Dat was een foutje van hem.
Hij had niet gezien dat hij kon terugslaan?
|
| Sat Oct 31, 2009 2:53 pm |
|
 |
willem
Nationaal Meester
|
Hans zette zijn toren schuin voor zijn koning, en ook schuin voor mijn koning, ik kon wel schaak geven , waardoor Hans verplicht was om mijn toren te slaan en ik kon dan zijn toren slaan.
|
| Sat Oct 31, 2009 3:29 pm |
|
 |
BB_TBA
Vice BK-18
|
Ikzelf won van Lennart De Bock (2105) na een leuke aanvals partij. Khad in aanvals stijl kunnen winnen, maar besloot simpel een pionnetje te snoepen en het eindspel te spelen. (Daar kan ik wat ervaring in gebruiken :p)
Heel de partij het voordeel behouden dus ik ben tevreden van mijn partij :p eindelijk eens een gewonnen stelling vlotjes gewonnen.
David wist zich nog er uit te swindelen tegen Verschraegn Thomas.
Gertjan won vlotjes van De medts Tom
Peter won van een 1700-1800 dacht ik.
Simon won van Matthias.
En Wouter won van Koen Duyvetter.
Owjah Smekens won van Jan Kint.
Hopelijk ben ik niemand vergeten
_________________ Live or die, make your choice....
|
| Sat Nov 14, 2009 12:49 am |
|
 |
Glen
Open Belgisch Kampioen
|
Zat David niet in Leuven?
_________________ Dankzij mij staat hier nu geen andere onzin
|
| Sat Nov 14, 2009 10:19 am |
|
 |
BB_TBA
Vice BK-18
|
Yep, maar Hans is David weesten afhalen in Leuven zodat hij op tijd zou zijn voor de liga.  De eeuwige zotte Hans ;)
|
| Sat Nov 14, 2009 10:51 am |
|
 |
Tim
A-Klasse
|
en vooral zotte david...
_________________ 37 Procent van alle statistieken is verzonnen, 24 procent blijkt niet te kloppen en 64 procent van de statistieken is compleet nutteloos.
|
| Sat Nov 14, 2009 2:43 pm |
|
 |
willem
Nationaal Meester
|
Geoffrey en Dorian hebben blijkbaar forfait gegeven. Hoe komt dit?
|
| Sat Nov 14, 2009 3:44 pm |
|
 |
BB_TBA
Vice BK-18
|
Vrij vreemd eigenlijk, want Dorian zou naar een fuif zijn gegaan van Charlotte...
Geoffrey is effectief ziek gevallen.
|
| Sat Nov 14, 2009 3:50 pm |
|
 |
geoffrey
Expert
|
BB_TBA wrote:Vrij vreemd eigenlijk, want Dorian zou naar een fuif zijn gegaan van Charlotte...
Geoffrey is effectief ziek gevallen.
indd, dit is een vreselijk punt die ik zomaar moest weggooid worden.
Ik was dinsdag uit geweest en had blijkbaar een katertje de dag erna.
De hoofdpijn, spierpijn, keelpijn en hoesten, enz.. bleef maar aansteken, waarna mijn ma zei dat ik niet mocht gaan schaken.
Dit was voor mijn eigen bestwil maar ik wou er zeker bij zijn, als 1800 maak je zeker een mooie kans in de liga kampioenschappen, ik hoop maar niet dat ik mijn waarborg kwijt ben.
Ik ga normaal morgen naar de dokter en dan zal ik zekerheid hebben of het zomaar een griepje is of de gevreesde mexicaanse griep xd
_________________ toekomstig blitztalent  8) Zottegem overheest de schaakwereld! Zottegem word binnen enkele jaren dé club van belgië!
|
| Sun Nov 15, 2009 12:27 am |
|
 |
Wachtebeke
Prutser
|
Geoffrey, je moet je geen zorgen maken, vermits je ziek was, ben je je waarborg niet kwijt.
Die 3 andere die niet zijn komen opdagen wel natuurlijk
|
| Sun Nov 15, 2009 10:32 am |
|
 |
BB_TBA
Vice BK-18
|
Veel beterschap Geoffrey!
|
| Sun Nov 15, 2009 10:38 am |
|
 |
grandiaboy
Vice-Open Vlaams Kampioen
|
Ok, mijn partij was het weer spectakel.
Ik wou eens wat anders spelen. Dat viel tegen toen ik slechter uit de opening kwam en uiteindelijk gewoon slecht kwam te staan. in het eindspel stond'k en pion achter maar door nog een pion te offeren zag ik een mogelijkheid om een passed pawn te creeren! (lees = vage compensatie) Hij had weinig tijd, haalde zijn tijdscontrole maar ging toen ook snel naar de 0 sec ... en toen hij nog maar 3 min had besloot hij vlug een toren te nemen en mij te laten promoveren.
Besluit : Uberschwindel!
|
| Wed Nov 18, 2009 12:40 pm |
|
 |
Spelbreker
Nationaal Meester
|
grandiaboy wrote:Ok, mijn partij was het weer spectakel.
Ik wou eens wat anders spelen. Dat viel tegen toen ik slechter uit de opening kwam en uiteindelijk gewoon slecht kwam te staan. in het eindspel stond'k en pion achter maar door nog een pion te offeren zag ik een mogelijkheid om een passed pawn te creeren! (lees = vage compensatie) Hij had weinig tijd, haalde zijn tijdscontrole maar ging toen ook snel naar de 0 sec ... en toen hij nog maar 3 min had besloot hij vlug een toren te nemen en mij te laten promoveren.
Besluit : Uberschwindel!
_________________ "Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away."- Philip K. Dick
Schaakclub Zwijnaarde
|
| Wed Nov 18, 2009 1:57 pm |
|
 |
|
|