Caballos Forum Index
RegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsfChatLog in
Reply to topic Page 4 of 5
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Schaakfabriek
Author Message
Reply with quote
Wat vreemd is, is dat de fide elos verdwenen waren, terug kwamen. (2 dagen geleden ofzo) en nu plots weer verdwenen zijn! Weet er iemand meer?

Ze werden definitief afgeschaft !! Enkel de Fide-rating blijft geldig. Zij die zonder elo's komen te vallen moeten een voorlopige rating krijgen. Dankzij mijn connecties bij de Fide zullen mijn klanten uiteraard sneller een rating kunnen kopen in de winkel dan anderen. Promotie van het paasweekend: Bij aankoop van 1 boek gratis de eerste 150 elopunten. ... Het dragen van gele SchaakT-shirts op het BK in het slotweekend levert bovendien extra Fidepunten op. Meer hierover ergens tijdens het BK.

Ze werden definitief afgeschaft !! Enkel de Fide-rating blijft geldig. Zij die zonder elo's komen te vallen moeten een voorlopige rating krijgen. Dankzij mijn connecties bij de Fide zullen mijn klanten uiteraard sneller een rating kunnen kopen in de winkel dan anderen. Promotie van het paasweekend: Bij aankoop van 1 boek gratis de eerste 150 elopunten. ... Het dragen van gele SchaakT-shirts op het BK in het slotweekend levert bovendien extra Fidepunten op. Meer hierover ergens tijdens het BK.

LOL! Ben is echt een zalige gast!

De ontmoeting Kasparov Kasparov eindigde op een 3-1 voor kasparov!

De twee ex kampioenen vochten er werkelijk hard voor wat zeker wat spektakel op leverde! Zeker eens naar de partijen kijken!

De ontmoeting Kasparov Kasparov eindigde op een 3-1 voor kasparov!

De twee ex kampioenen vochten er werkelijk hard voor wat zeker wat spektakel op leverde! Zeker eens naar de partijen kijken!

http://www.sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/090925_kasparov_karpov

9-3 voor Kasparov.

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Reply with quote
Jah de Blitzen van daarna heb ik niet meer gevolgd Smile maar blijkbaar ook die waren in het voordeel van Kasparov. Eens een kampioen altijd een kampioen Smile

http://schaakfabriek.be/2009/11/17/fraudezaak-zorgt-voor-patstelling-bij-belgische-schaakbond/
blijkbaar ook al in de zugzwang van gisteren;
iemand meer nieuws hierover?

Ahh is er dan eindelijk toch een artikel over geschreven! at liet op zich wachten..

Een verschrikkelijke zaak! Die man moeten ze voor de rechter slepen!

Ahh is er dan eindelijk toch een artikel over geschreven! at liet op zich wachten..

Een verschrikkelijke zaak! Die man moeten ze voor de rechter slepen!

Als ik het verslag van de O-Vl schaakliga zo lees lost dat ook niet veel op. Een kale steen kan je niet stropen. Dan krijg je binnen x jaar gelijk en volgt de vaststelling dat hij geen nagel heeft om aan zijn gat te krabben.

Bijkomende vraag: hoe kon die kerel dat allemaal doen zonder dat iemand iets doorhad?

View user's profile Send private message
Reply with quote
Ja dat is idd vaak het probleem. Aan al dat geld zullen ze niet meer zo makkelijk raken.

Maar ik vind het ook maar vreemd dat niemand iets gemerkt heeft. Na al die jaren. Onbegrijpelijk!

Ja dat is idd vaak het probleem. Aan al dat geld zullen ze niet meer zo makkelijk raken.
Maar ik vind het ook maar vreemd dat niemand iets gemerkt heeft. Na al die jaren. Onbegrijpelijk!

de kbsb draait al jaren vierkant.
zo'n spaarpot is nu eenmaal heel verleidelijk en als er geen controle is dan krijgt ge het verhaal vd kat en de melk.

View user's profile Send private message
Reply with quote
BB_TBA wrote:

de kbsb draait al jaren vierkant.
zo'n spaarpot is nu eenmaal heel verleidelijk en als er geen controle is dan krijgt ge het verhaal vd kat en de melk.

Inderdaad. Ik heb vaak gehoord over de onenigheden in de KBSB. En als je je dan in de achtergrond houdt, terwijl al de rest rustig discussieerd, kun je zo wel eens iets voor hebben hé.

View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Reply with quote
Jah de structuur kan heel wat verbeteren. Hopelijk gaat er nu een belletje rinkelen.

Het zit niet enkel mij tegen int schaken maar ook topschaker Vassily Ivanchuk! Hij besluit zelfs het schaakparcour te verlaten na heel wat tegenslag in het schaken. Wie had dat zien aankomen!

Er stond een interview op Chessbase. Ik geloof niet dat hij echt gaat stoppen. Zo'n genie als Ivanchuk kan gewoonweg geen afscheid nemen van de schaaksport. Het is wel begrijpelijk na zo'n teleurstelling om dan zulke uitspraken te doen. Wie heeft dat nog niet gedaan?

Reply to topic Page 4 of 5

Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum