Caballos Forum Index
RegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsfChatLog in
Reply to topic Page 1 of 1
Criteriumtornooi Leuven 19/09/09
Author Message
Reply with quote
Post Criteriumtornooi Leuven 19/09/09 
Op deze zwoele nazomerdag werd te Leuven nog een criteriumtornooi afgewerkt. De opkomst zal misschien lichtjes tegengevallen zijn, maar de open reeks was dan weer redelijk sterk bezet met o.a. Roel Goosens, Adrian Roos, Hendrik Ponnet en nog een 2100 waarvan ik de naam even vergeten ben.

Uiteindelijk won Roel Goossens het tornooi gedeeld met Hendrik Ponnet (maar onderling gewonnen) met 6/7. Adrian eindigde 3e met 5/7, David had 4/7, Stijn 3.5/7
en Geoffrey 3(?)/7.

Ik startte de -16 als elofavoriet (dit jaar een terugkerend fenomeen, maar volgens Glen geen reden voor succes). Ik speelde 2x remise met zwart tegen pseudo-concurrenten Thomas Desmyter en Ruben De Vleeschauwer (al stond ik beide partijen lange tijd een pion voor, maar ik kon dit in de eindfase niet verzilveren) en ik won de andere 5 partijen redelijk vlot, waardoor ik 1e eindigde met 6/7.

In de jongere reeksen spelen er nog een aantal Caballossertjes maar daarvan weet ik de scores niet.

View user's profile Send private message
Reply with quote
Hoe gaat het met Hans zijn auto en de inzittenden? Was Adrian even secuur op de baan als achter het bord? Smile

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Reply with quote
Ik ben zelf geen getuige geweest, maar als we Stijn mogen geloof, rijdt Adrian "minder bruusk dan Hans, zowel in optrekken als remmen", maar één van de andere inzittenden getuigden dan weer dat hij "buiten zijn lijnen reed"

Het is dus ook niet helemaal pluis blijkbaar Smile

Reply with quote
Ik ben zelf geen getuige geweest, maar als we Stijn mogen geloof, rijdt Adrian "minder bruusk dan Hans, zowel in optrekken als remmen", maar één van de andere inzittenden getuigden dan weer dat hij "buiten zijn lijnen reed"

Het is dus ook niet helemaal pluis blijkbaar Smile

Gilles altijd met zijn commentaren è! :p lol

De trip is in ieder geval vlotjes verlopen en we hebben Leuven makkelijk bereikt dankzij de navigatie skills van Stijn ;)

Owja...2de ronde verloor ik stomweg van een 1866.... :p
Ikzelf haalde dus 5/7 met een zeges op oa Pieter Reynier (Najdorf!) en tornooi winnaar Roel Goossens. Maar doordat ik in de voorlaatste ronde verloor van Hendrik (na een comeback en na een toch wel mooi tactisch twist die ik gemist had) moest ik de laatste ronde tegen David vechten om de 3de plaats.

Als ik zo vrij mag zijn om dit er bij te vermelde, waren de geldprijzen teleurstellend... als je met een derde plaats slechts 10 euro krijgt - het inschrijvingsgeld van 7 euro je een winst maakt van 3 euro... dan short er toch iets :p Dan heb je van een hele dag nog niet gegeten of gedronken...

dan weet je ook eens hoe het voelt voor mensen die bijna nooit iets winnen Twisted Evil Smile

nee idd, 10 euro is echt weinig.

Als ik zo vrij mag zijn om dit er bij te vermelde, waren de geldprijzen teleurstellend... als je met een derde plaats slechts 10 euro krijgt - het inschrijvingsgeld van 7 euro je een winst maakt van 3 euro... dan short er toch iets :p Dan heb je van een hele dag nog niet gegeten of gedronken...

Ironisch is wel, dat een aantal naturaprijzen in enkele categorieën op zich in winkelwaarde meer waard waren dan de geldprijzen voor de eerste 3 spelers samen. Sad

Reply to topic Page 1 of 1

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum